آیا اپل آشامیدنی سرکه بیمار به دیالیز کمک به بازگرداندن عملکرد کلیه
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

سرکه سیب یک نوشیدنی بسیار محبوب در جهان به دلیل طعم خوشمزه آن و مواد مغذی فراوان است. خب، شما می نوشند سرکه سیب کمک می کند تا بازگرداندن دیالیز عملکرد کلیوی بیمار؟

همانطور که همه ما می دانیم، دیالیز یک درمان معمول است که بیماری کلیوی پیشرفت در مرحله 5 بیماری کلیوی یا نارسایی کلیه با 15٪ یا کمتر از عملکرد کلیه. از آنجا که دیالیز ممکن است کمک های بیشتر آسیب دیده زباله تخلیه کلیه ها و سموم را از بدن است. با این حال، به ترمیم آسیب به کلیه ها. پس چگونه انجام دهید؟

برخی از بیماران دیالیز که عشق به نوشیدن سرکه سیب ممکن است سوال من سرکه سیب با نارسایی کلیه و ممکن است بهبود عملکرد کلیه کمک کند؟

سرکه سیب یک نوشیدنی ساخته شده از اصلی سرکه و آب سیب سیب است. سرکه سیب حاوی مقدار زیادی از ویتامین ها، بتاکاروتن، پکتین و مواد معدنی حیاتی است. این است که با مواد مغذی است که برای بیماران تحت دیالیز مفید بسته بندی شده.

تحقیقات نشان داده است که سرکه سیب را بهبود می بخشد پروفایل چربی با کاهش سطح خونی تری گلیسیرید و کلسترول با چگالی کم لیپوپروتئین (LDL-C) و یا کلسترول بد.

پکتین در آشامیدنی همچنین می توانید ترویج دفع چربی و استروئیدها، کاهش خطر ابتلا به فشار خون بالا، و اسیدهای آلی فراوان داشته عملکرد محافظت عضلات قلب. بیماری های قلبی عروقی عوارض بسیار خطرناک برای بیماران مبتلا به بیماری کلیوی است، به طوری که سرکه سیب می تواند کمک بزرگی در جلوگیری از این فراهم می کند.

چه چیزی بیشتر، مقدار زیادی از ویتامین ها و اسیدهای آمینه در سرکه سیب، از جمله مقدار ویتامین C فراوان است، پس از آن برای جلوگیری از عفونت مفید است وجود دارد. همانطور که می دانیم، عفونت به راحتی می توانید تشدید بیمار بیماری کلیوی مبتلا به این بیماری، بنابراین این بسیار مفید برای بهبود وضعیت بیمار.

علاوه بر این، می تواند کمک به تنظیم قند خون، در مقایسه با عضلات و محافظت از پوست و غیره. هر چند که دارای مزایای بسیاری برای بیماران دیالیز، اما این بدان معنا نیست که شما می توانید عملکرد کلیه را بهبود بخشد. در اینجا، شما نیز ممکن است به خون آلودگی درمانی، میکرو چینی Osmotherapy پزشکی و غیره را امتحان کنید. هر گونه سؤال، لطفا صحبت پزشکان ما به طور مستقیم آنلاین یا از طریق پست الکترونیکی به enfermedad-renal@hotmail.com.

http://enfermedad-renal.com/Enfermedad-Renal-Cronica/1837.html





:: برچسب‌ها: بیماری مزمن کلیه، رژیم غذایی، رژیم غذایی بیماری مزمن کلیوی ,
:: بازدید از این مطلب : 463
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 15 آذر 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: